Vågen

10augusti                                                   Startvikt?                                                  0
17augusti                                                    -2,8kg                                                      -2,8kg
24augusti                                                    -0,2kg                                                      -3,0kg
31August                                                     -0,3kg                                                      -3,3kg
7September                                                 -0,3kg                                                      -3,6kg
14september                                                -0,3kg                                                      -3,9kg
21september                                                -1,2kg                                                      -5,1kg
28september                                                -1,0kg                                                      -6,1kg
5oktober                                                      +0,4kg                                                     -5,7kg
19oktober                                                     -1,8kg                                                     -7,5kg
4november                                                    -0,5kg                                                     -8kg

12 januari 2010                                            +1,6kg                                                      -6,4kg
18 januari                                                     -1,3kg                                                      -7,7kg
25januari                                                      -0,7kg                                                      -8,4kg


Ja då var det måndag igen och vägnings dags, inte kul efter den veckan som varit. har flyttat mig mellan sängen och soffan och varit jätte hängig. De ända gångerna jag varit utanför ytterdörren är när jag har lämnat och hämtat V på förskolan och det som är en 5 minuters promenad har varit jätte jobbigt varje gång.

så jag är nöjd med -0,7kg, då det har åkt ner en och annan kolhydrat för mycket, för på något sätt så är min järna inprogramerad på att om man stoppar i sig något sött så blir man piggare men det har inte hjälp mig.

Nu är jag piggare så i natt blir det jobb och nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0