Ibland är man galen

har jobbat natten som var, så när jag slutade i morse så for jag hem och tog en smörgås men tro inte att jag gick och lade mig, nej jag satte mig i bilen och åkte in till stan. Så kl 07:30 ställer jag mig i kön utanför Stadium där rökrean startade kl 08. För några dagar sedan brann det i garaget på hotellet som ligger i samma hus, därför reade stadium ut allt med 75% nedsatt pris.

Jag blev insläppt på en gång och började shoppa. Hade kunnat handla hur mycket som hellst med det gjorde jag inte men det blev en hel del.



3 ryggsäckar en till varje barn



2 par vinter handskar, 3 st huvtröjor från Puma, 1 fleece jacka från Everest, 1 par SOC jogging byxor och ett träningslinne från SOC.



3 par täckbyxor var av ett par till mig och 2 i barnstolek och 1 par tränings byxor till gubben.


summan av hela kalaset blev 830kr då är det riktigt kul att shoppa.


Ser sedan att vissa som shoppade tydligen har bunkrat hur mycket som helst, tycker att det är lite tråkigt att vissa blir så giriga för jag har en stor känsla att mycket av dessa kläder kommer att hamna på tradera.

Men jag är i allafall nöjd med fynden jag har gjort till min familj.

När jag kom hem så kröp jag till sängs och har sovit gott i dag, nu hägrar en natt på jobbet igen:)

Kommentarer
Postat av: litentanta

Välkommen tillbakas :-)



Min moder smsade på fredagen o skrev om rean, men som sagt var, den började ju inte förräns dagen efter, o så tidigt.... att jag aldrig åkte dit...



Men sugen var jag!

Vilka kap o till vilket pris, imponerad minst sagt!



Ta hand om dig, jobba lugnt, håll er friska o JA, nu får värmen komma, eller hur?!

2010-02-21 @ 14:05:32
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0