Varit ute en stund

men här uppe i norr blåser det rätt bra i dag oxå. Så det blev en tur till Ica och till baka V som vanligtvis älskar att promenera satt i vagnen mest hela tiden, tror att hon är lite trött efter gårdagens TW party hon kom nämligen i säng en timme senare en vanligt samt att det är rätt så jobbigt att gå i motvind.

Vi har avklarat lunchen och V sitter och titta på Pippi som är favofilmen just nu, få se om hon somnar i soffan en stund, men hon säger : Ja inte vova. så det går ju inte att tvinga henne, den enda gången hon sover på dagen nuför tiden det är om vi åker bil.

Själv har jag just hängt en tvätt och satt mig här en stund. Ska senare försöka fota lite grejor som jag ska lägga ut på TRADERA bland annat fjolårets höst och vinter kläder efter V

Kommentarer
Postat av: litentanta

Fick ju i hedersuppdrag av modern att lämna in lite kläder och skor till Myrorna förut, säckarna hamnade dock hemma hos oss och vi hade ju som ambition att sälja så det knakar... Men en liten strulgrej, eeeh, man måste ju betala för bilderna visst, gjorde att jag var spärrad... Ursprungligen så var det inga stora pengar men såhär sent blev det ganska dyrt, de la på en 50-lapp på varenda en :-(



Ska göra ett ambitiöst ryck snart, är aktiverad igen och förhoppningsvis ska jag komma ihåg alla led i hur man gör när man säljer på Tradera :-)



Ha det bra i blåsten o förresten, har ni hittat

nån Ninen än då? ;-)

2009-09-10 @ 16:16:47
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Mina

2,5 år...det är ju låååångt kvar tills dess. Ställ till med en jätte-fest så känns det inte lika jobbigt ;)



Ha det så bra!!



Såg att din lillskrutta fyller 3! Grattis :)

2009-09-10 @ 16:26:39
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0