vågen

Datum:                                                        +/-                                                             totalt
10augusti                                                   Startvikt?                                                  0
17augusti                                                    -2,8kg                                                      -2,8kg
24augusti                                                    -0,2kg                                                      -3,0kg
31August                                                     -0,3kg                                                      -3,3kg
7September                                                 -0,3kg                                                      -3,6kg



Sakta men säkert blir det minus, det är skönt så länge vågen visar minus även om det är ett litet.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Haha, först läste jag ju längst till höger och la ihop dem... då var det väldigt mycket och väldigt snabbt, men det är ju så som du gör som man ska göra´t, eller hur?



Bra kämpat, ut och plocka bär o svamp o allt det där gottat som växer nu, jag slipper ju i år då det är lite krångligare att ta sig ut nu än när jag satt i skogen ;-)

2009-09-07 @ 20:00:47
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

gud så duktig du är.. minus minus minus... skit bra juhh..:)



jag kollade med på idol igår, ska bli roligt och följa nu i höst.. :)



åhh , ja jag blev så glad för att vinna igår, hihi..



kramrkam

2009-09-09 @ 07:32:18
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Lina

superbra!!! hejja hejja :)

2009-09-11 @ 09:15:32
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0