Vågen

Datum:                                                        +/-                                                             totalt
10augusti                                                   Startvikt?                                                  0
17augusti                                                    -2,8kg                                                      -2,8kg
24augusti                                                    -0,2kg                                                      -3,0kg
31August                                                     -0,3kg                                                      -3,3kg
7September                                                 -0,3kg                                                      -3,6kg
14september                                                -0,3kg                                                      -3,9kg
21september                                                -1,2kg                                                      -5,1kg
28september                                                -1,0kg                                                      -6,1kg

Brukar ju alltid ställa mig på  vågen på morgonen när jag går upp men i dag gick jag och lade mig då eftersom jag hade jobbat i natt, men när jag klev upp vid 13:30 så tog jag tjuren vid hornen och klev upp på det lite vita vågen och blundade hårt, för en helg med nattarbete med för inte alltid så smarta mat val, så jag blev förvånad då det var -1 kg men glad som bara den så om 0,7kg så når jag första målet  och då är det bara 10kg till som ska bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0