trött och sliten

det har varit påfrestande att börja jobba igen, har varit trött och sliten hela vecka, sitter nu på jobbet i gen och ska jobba 3 nätter (denna inkluderad).

har desutom en vänster hand som spökar , lillfingret och ringfingret är bortdomnat och så har det varit sen i söndags, så jag ska ringa sjukgymnasten på måndag och se om han kan kolla upp mina axlar, misstänker att det kan vara något i kläm där, testade med vårdcentralen tidigare i veckan men där måste fingrarna har varit bortdomnade i 2 veckor innan man får komma dit. BLÄ säger jag om det.

nä jag får ta mig i kragen nästa vecka med bloggandet, då blir jag långledig igen.

Nu är det bara att gå och jobba igen.

Kommentarer
Postat av: litentanta

2009-09-05 @ 01:20:02
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0