Vinter tid

i natt fick vi sova en timme längre, jätte glad aii jag var ledig i helgen för en extra timme när man jobbar natt brukar kännas som en evighet.

V har ju inte förstått det här med sommar occh vinter tid så hon vaknade i samma tid som vanligt (hon tog ju i och för sig sovmorgon i fredags när jag fick väcka henne kl 8).
Men det är tur att jag har en morgonpigg man som klev upp så jag fick lite sovmorgon i dag.


tillbringade går dagen med lite städning och sorteringoch massa fotande, har nämligen fotat och vägt drygt 30nya anonser som ska ut på Tradera. Ska försöka hinna med det senare i dag.

Sitter nu och väntar på att M ska komma hem från sin kompis så vi kan åka in till stan för att fixa lite av de sista vinterkläderna.

Så ska vi dessutom passa på och fuska genom att äta lunch i stan.

Nu kom sonen in genom dörren så nu är det bara att packa ihop och fara.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Jag har en säck m skor här hemma som vi ska Tradera iväg, är ivf tanken, men jag kommer mig aldrig för att ta tag i det hela... Finns ju guldkorn där nämligen, eller jag vet inte... morsans skor och där finns bland annat ett par stövlar med lapp på tusen spänn, då kan man väl inte förlora?



Lät gott att fuska m lunchen, här ska det rent lagas söndagsmiddag och jag vet inte jag... inspirerad som ... nää, inte alls, vilket ju inte brukar båda för nåt gott resultat dessvärre!



Ha en mysig söndagskväll nu för utomhus var det bara hemskt att vara idag...bläää, som en våt handduk över skallen eller nåt!



Kramen på sig!

2009-10-25 @ 15:34:02
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0