Vågen

Datum:                                                        +/-                                                             totalt
10augusti                                                   Startvikt?                                                  0
17augusti                                                    -2,8kg                                                      -2,8kg
24augusti                                                    -0,2kg                                                      -3,0kg
31August                                                     -0,3kg                                                      -3,3kg
7September                                                 -0,3kg                                                      -3,6kg
14september                                                -0,3kg                                                      -3,9kg
21september                                                -1,2kg                                                      -5,1kg
28september                                                -1,0kg                                                      -6,1kg
5oktober                                                      +0,4kg                                                     -5,7kg
19oktober                                                     -1,8kg                                                     -7,5kg


Det var jätte härligt att ställa sig på vägen i dag när jag vaknade -1,8 kg på 2 vekor, säkert ännu mer eftersom jag inte vägde mig förra veckan (är rätt säker på att jag hade gått upp efter allt fuskande).
Nu har jag passerat första delmålet med 7hg, nu är det BARA 9,3kg kvar tills jag kommit i mål. Jippi
man kan kanske satsa på beach 2010.

Kommentarer
Postat av: litentanta

7,5 kg är allt annat än ankskit måste jag säga, stoooor applåd till dig!



Vilken barngrupp förresten, jag är så nöjd att jag slutade jobba på dagis, en unge räcker åt mig, njae, några när de är mindre så de kan leka med varandra, men det där lät i mastigaste taget :-O



Vi kör vidare och gör oss en bra veckan nu va,

lite synd att det envisas med att vara snorhalt

varje morgon bara... måste ju gå till jobbet då

o..jag är ju trött ;-)

2009-10-21 @ 08:15:03
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0