onsdag

veckorna går i en rasande fart vare sig man jobbar eller är ledig.

I går var jag barnvakt åt en kompis barn, så i går eftermiddag var det fullt hus här hemma, 3 st 3åringar, 1 snart 5 åring, 1 7 åring och 1 9åring. Hon har tvillingar som är 3år, men det gick riktigt bra, trodde at det 3 treåringarna skulle ryka ihop om leksakerna men de skötte sig jätte bra.

I dag står Förskole lämning och FSG (Förvaltningens Samverkans Grupp) möte som står på schemat.
plus det vanliga städning, plockning och dammsugning, sen om det hinns medlite krattning av löv.

I kväll måste jag sätta mig och planera M´s packning för på lördag åker han till Stockholm med Farmor & Farfar sen på Onsdag nästa vecka flyger han till Tunisien på Semester med sin Faster i en Vecka.
så det måste packas för både varmt och kallt väder.
Han ska vara hemifrån i 12 dygn, han kommer nog att klaraa det bra frågan är hur jag och gubben ska kunna vara utan våran son så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0