Med sorg i hjärtat ......

......Har jag skickat min 9 årige son på semester i 12 dagar utan mamma & pappa, men han var naturligt vis överlycklig.

Kl 8 nu på morgonen dök farmor och farfar upp och då var det dags att packa in sonen med väskor i deras bil, massa kramar senare så åkte de i väg till Stockholm där de ska bo hos faster, tills på onsdag morgon typ 04:00 då farfar skjutsar ut sonen och faster till Arlanda.
Vid 6-7 tiden någongång startar flyget som ska ta dem till Tunisien.

Jag väntar mig ett samtal denna morgon eftersom jag liks jobbar så jag är ju vaken då.

En vecka senare på eftermiddagen så landar de på Svensk mark igen, då skall sonen sätta sig i farfars och farmors bil igen för att åka de nästan 70milen hem för Torsdag morgon den 5/11 kl 8:00 sså ska han sitta i skolbänken igen antagligen en aningen trött.



Så de senaste dagarna hår gått åt till att tvätta planera och packa, och ja jag tror jag har skickat med allt.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Vilket äventyr :-) !

Min unge är ju så grymt flygrädd så nån resa

för henne kräver väl ett halvårs terapi innan,

men det där kan ju verkligen bli ett minne för

livet!



Tänk ändå vad konstigt det har blivit, nuförtiden

skickar vi våra barn till andra världsdelar, att

åka till Afrika, som det ju handlar om, var nåt

som min mellanstadiefröken pratade om från hela

tiden. Hon hade ju BOTT i AFRIKA själv, minns hur

otroligt imponerad jag var över det, att bo ända

där borta var ju nästan helt otroligt, jag menar,

så många år sen är det ju trots allt inte ;-)



Ha en härlig, grådaskig och hurrven, lördag och

visst har du väl hört Calles "Fields of gold" nu

va?



2009-10-24 @ 13:29:36
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0