I dag har jag kommit till skott

jag har lagt ut en bunt auktioner på tradera.

sen har jag fortsatt att röja här hemma känns som man gör det hela tiden, fast det ser lika jävligt ut här hemma ändå.

Har lite lagomt ont i musklerna i dag, men inte så farligt som jag trodde, fast det var inte lätt att få benet över cykeln i dag (har en herr cykel med barnsadel bak på)
nu ska jag slänga mig i soffan och slappa en stund, sen blir det att gå och sova har nämligen en dotter som har varit vaken mitt i natten 4 nätter på raken, kan bero på att hon är lite förkyld, men det är inte kul att ta hand om en vaken tjurig 3 åring mitt i natten och se till att hon inte väcker sina syskon som ska upp till sskolan.

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

så här har vi en traderare till..:) hihi, jag har ju med en massa ute nu och affärerna går blommstrande, hihi.. många bäckar små..:)



ska kolla in dina auktioner nu , ha en sköndag hemma idag.. kramisar

2009-10-06 @ 10:48:11
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0