effektiv dag

alla fönster är putsade (utom insidan av köksfönstret)

damsugat och torkat golv i alla rum förutom köket och källaren förstås men med tanke på att huset är på 125m2 plus em lika stor källare så är jag rätt nöjd.

plockat i hop på barnens rum för att kunna damsuga och torka golv
(legobitar åker så lätt in i damsugaren, båda grabbarna bygger mycket lego just nu)

hunnit med ett samtal med M´s fröken, han har lite problem med simmningen så han ska få extra simmundervisning varje måndag fram till jul.

Lagat middag, (håll igång så mycket så jag glömde bort lunchen så det blev en fil tallrik vid 13:15)

Varit på föräldramöte på V´s förskola där jag frivilligt tog på mig att skriva minnes anteckningar,
vet inte vad jag tänkte på eftersom vi inte har någon fungerande skrivare så jag får renskriva för hand
stakars de som ska läsa.

så  i kväll ska jag ta det lugnt.

i morgon bitti bär det av till frissan för klippning och färgning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0