Dagarna går i en rasande fart

i fredags var jag och klippte mig och färgade håret, blev 2 färger rött. Blev jätte nöjd.

Sem har resten av helgen gått åt till att röja både innomhus och utomhus, så nu har vi hunnit med det mesta, har bara en stor laddningen som vi ska med på återvinningen.

Har tänkt lägga upp ett antal auktioner på tradera men har inte hunnit det. ska försöka göra det i morgon.

i dag gäller laddning inför fotbollsmatchen, vill bara påpeka att det spöregnar här.
inte kul. men vad gör man inte för sina barn.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Jag sitter ju med en högst tvivelaktig hårfärg här hemma, fast nu ids jag inte gå till affären och byta den så snart sitter väl den i håret trots allt..lite för lat minst sagt :-)



Tråkigt med regnet men jag blir ändå mindre missnöjd m den värmen som hör till regnandet än den här väntan på första halkan, är paniskt rädd för att köra moderns bil, en automat, när det börjar isa sig... Hur parerar man en sladd med en bil som har en drivande gas hela tiden?! Nå ja, större problem finns väl misstänker jag.



Ha en bra söndag och hoppas det går bra med fotbollen nu!

2009-10-04 @ 11:56:33
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0