Än så länge är Sävar mammorna strået vassare

än sina 9 åriga söner.

Mammorna vann med 4-0 vilket ingen av killarna hade räknat med från början.
Själlv gjorde jag en prakt vurpa med en liten flygtur, tur att jag var helt oförberädd så jag han aldrig spänna mig vilket gjord att jag slåpp göra illa mig. Trodde nämlingen inte att det kunde ta tvärstopp när man sprang i hop med en 140cm spinkig 9åring, men jag lovar er det tog tvärstopp.

Sen att man kommer att ha träningsvärk i morgon det är en helt annan sak.

Det finns dock en nackdel med denna vinst, det är att de kommer att kräva revanch nästa år:)

Kommentarer
Postat av: litentanta

Hur skönt var inte det? Fast du är ju iofs sååå ung ;-)



Gör sig en bra vecka o bort med regnet nu va?

2009-10-04 @ 21:55:34
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Lina

haha det går nog för mig också (att jag inte vet om det är synd eller tur att jag bor ett par timmar bort från ullared) :p



Allt bra med er annars? kram!

2009-10-05 @ 07:27:56
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0