äpplet faller inte långt från trädet

Jag och V är lediga i dag så vi pasaade på att skjutsa in gubben på jobbet för de ska fara på personal dagar till Sundsvall tills på torsdag kväll och då är det rätt skönt att ha bilen här hemma.
Innan vi lämnade av honom får vi in till Umeå centrum för att prova ut vinterskor till V, hon ska få Kuoma skor som farmor och farfar ska köpa när de åker över till Finland i slutet på november, de kostar nämligen bara 25 euro där i Sverige går de på 699kr så det är lite prisskillnad.



Hon har vuxit en hel del detta år som gått i fjol hade hon stl23 i år blir det stl27.

Vi han även med lite lunch på "donken" innan vi lämnade av pappa B.

Sen skulle vi förbi COOP en sväng för att handla mjöl till farmor, blev även lite grejor till oss.
Se in en sväng på H&M där jag hittade en vinter jacka till V på halva priset 124,50. var inget att fundera på.



När vi kom ut därifrån tänkte jag att vi skulle åka hem, men då säger min dotter bestämt NEJ, mer affärer.
så det blev 2 affärer och några små saker till innan vi begav oss hemmåt igen

Nu ska jag packa ihop lite träningsgrejor till grabbarna som ska på hanbollsträning i kväll men innan det är vi bjuden på middag hos farmor och farfar.
Hört ett ryckte om att det ska bjudas på:



(Bilden lånad från www.tasteline.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0