Vårens månad är här

har varit riktigt skönt ute de senaste dagarna så nu är nästan all snö borta från tomten, det börjar kännas som att det kanske blir sommar även i år.

Valborgsmässoafton avlöpte lungt för oss lilla V var jätte duktig, jag glömde nämligen att säga på dagis i går att hon skulle sova fast det var kort dag på dagis (hon sover endast när det är långdag 7:15- 16:30 när det är kort dag 9-15 så får hon vara vaken.)
Så hon vaknade kl 06:30 igår och höll igång till kl 21:15 men när vi var på brasan så börja hon säga: jag hem min säng så då var det bara att fara hem.

Det var lungt och städat på byn, så vitt jag märkte i allafall. men några mil norr ut i Bygdeå där gick det tydligen villt till så hella bygdegården brann ner.

Nu väntar en helg med arbete nattetid och sömn dagtid, men för alla som är lediga så hoppas jag att det blir en kanon helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0