sol och blåst

är det ute i dag men det är betydligt finare än igår, då var det regn i omgångar.

hade några kompisar på beök igår och vi grilllade och åt gott, men det var inte lika kul när jag var och handlade inför grillningen, tog då med mig V för hon brukar gilla att handla men det blev helt fel igår, när vi km till affären så kom hon ihåg att hon hade glömt sin ryggäck hemma och blev då skit sur på mamma när jag sa att vi åker inte hem och hämta den utan nu handlar vi.

Men kön och allt så tog det ca 20minuter inne på affären och hon skrek på mamma i 20minuter med ett kort uppehåll på ca 1 minut när hon mötte en dagis kompis. Det är tur att jaaag är rätt stresstålig, men et var inte kul.


sen kom vi hem och jag ställde mig för att skala potatis till gratängen och heltplötsligt blev det så oroveckande tyst så jag skyndar ut i hallen och möts av detta




En dotter som somnat på golvet (har aldrig hänt förut) och med ryggssäcken på ryggen
och pippi utstyrseln dagen till ära

Det visar bara hur jobbigt det är att vara arg på mamma:=


Kommentarer
Postat av: litentanta

Hihi! Det känns bekant, ibland var det som igår när dottern var liten minsann, nu har du hela den "härliga" trotsen att se fram emot... Men du har ju vanan, jag trodde att min "enorma" barnskötarutbildning skulle ge mig kunskap...dööh, ens barn skiter väl i sånt haha!

2009-05-10 @ 22:31:31
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0