Nej jag har inte dött

men jag har jobbat så att jag känner mig halvdöd, men nu har den stora nedräkningen börjat 3 nätter nästa vecka och 5 nätter veckan där på sen är det sommar semester blandat med lite föräldraledigt så hela 10 veckor ska jag vara från jobbet.

jag går av morgonen den 15juni och sen den 16juni på morgonen bär det av på semester i ca 2 veckor. Det var tängt att vi skulle hyra husvagn. Men vi fick inte tag på någon som våran bil får dra. tråkigt men det blir tält i ställe *jippi* som tur var bara i 3 nätter under våran transportsträcka ner mot Göteborg. Och som tur är, är ju att våra kamrater som vi ska åka med har husvagn så maten finns ju där vi behöver ju bara sova i tältet, men det ska bli en prövning med 3 barn.

Sen ska vi tillbringa 10dygn på en camping en bit utan för Göteborg, tillbring vet jag inte om jag ska säga vi ska i alla fall utgå därifrån  och göra en massa utflykter givetvis Lisseberg plus att herrarna i familjen ska fara och se AC/DC den 21 juni på Ullevi, sen blir det Ullared, Borås, Gränna osv. plus en och annan dag med sol och bad får vi hoppas.

håller utkik på om det går att få tag på något billigt och bra mobiltbredband, för jag vill ju ha min bärbar dator med mig
få se hur det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0