lite omstrukturering inför nästa vecka

när jag var i stan idag så ringde de från sjukgymnasten och jag fick tid på onsdag kl 08:45 det är bara att ta den tiden och se glad ut annarss vet man inte hur länge man får vänta.
Jag som enl schemat jobbar natten mot onsdag börjar frebrilt tänka ut en plan på hur jag ska lösa detta, för jag är inte inte någon vidare chufför när jag har jobbat en natt så jag vill inte sitta och köra stan tur och retur när jag är som tröttast. 

Det hela resulterade i ett byte så jag jobbar måndagnatt i ställe för tisdag, det blir lite hattigt eftersom jag även jobba onsdag och torsdag natt, men vad göra man inte för sin onda rygg.

Har ätit middag och födelsedagstårta hos svärfar och svärmor och nu har jag precis stoppat min små juveler i säng,
ska kolla in om det är något att se på tv eller om man blir sittande framför denna "burk"


Kommentarer
Postat av: litentanta

Kan inte släppa det här, hur kan vi ha så lika smak ändå? Ska området OCKSÅ varit med o format vår musiksmak :-O



Ska fundera, kolla konton o nog lutar det mot en biljett ändå... Han är ju så bra, för det är väl nya killar i bandet men Coverdalen, mannen m den ljuva rösten, som är viktigast ;-)

2009-05-08 @ 21:52:03
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0