dagarna går så snabbt så jag hinner inte med

Ja då var det Söndag igen säger de som vet, själv är jag så dagavill så jag har inte koll på något.

I går var vi i väg till Vännäs på Marknad, köpte lite garn och gick runt en del, tur att vi var där tidigt, för ju mer klockan blev dessto mer folk blev det och då är det jobbigt att gå omkring med barnvagn och samtidigt försöka hålla reda på de stora grabbarna.

I dag bär det av ut till mor och far en sväng med en liten båttur och en middag att se fram emot.

kämpar på med nya kameran men än så länge är det mest barnen och gubben som fastnat på bild ska FIXA NÅGRA BILDER SOM JAG KAN LÄGGA UPP HÅR

och dottern är jätte duktig inte en olycka har det hänt de senaste dagarna till och med i går när vi var till Vännäs och jag satte på henne en blöja för säkerhets skull så var hon torr när vi kom hem och då kissade hon på pottan.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Stora tjejen minsann ;-)

Jo men visst var det lite häftigt

med farfar där, tänk vad det ändras

genom åren, det där är ju några år

sedan!



Ha en härlig dag!

2009-07-12 @ 13:12:48
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0