besök

i dag har vi haft besök av en jobbarkompis till B (samma kille som skjutsade hem B i torsdags natt) men i dag hade han barnen och deras mamma med sig, så det har varit fullrulle på barnen här hemma. B fick hjälp med att instalera den nya rotern (tror att det stavas så) så att vi kan köra trådlöst inter net här hemma, den gamla hade nämligen pajat när vi var på semestern, så jag har kört via det mobila bradbandet sen jag kom hem,

själv känner jag mig rätt så trött så det kanske är läge att försöka komma i säng i tid i kväll, alltid lätt att tänka sen får man se om det blir så.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen! Precis, du gör så rätt i det.. det kommer när det kommer! Så har vi resonerat hela tiden och så vipps - kom det! :D



Kul med besök, men visst tar det en massa energi! Tycker du gör alldeles rätt i att planera en tidig kväll.. Hoppas du får sova gott! kram!

2009-07-06 @ 21:20:05
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: litentanta

Härligt m router ;-) Här är det bara jag som kan surfa, har inte fått tummen ur att köpa router hem så dottern kan surfa på sin än...lite skämmigt är det men å andra sidan sitter hon ju på min..



2009-07-07 @ 15:32:54
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0