Vilken start på natten........................

hade just kommit till jobbet i går kväll och satt och väntade på att kl skulle bli 20:30 sså vi skulle starta rapporten då ringer min mobiltelefon, det är en av min jobbarkompisar som vi sitter och vänta på och hon säger:
Jag tror inte jag kan komma och jobba i natt.
Jag svarar: sluta skämta det är klart att du ska komma.
K säger: jag ramlade när jag skulle fara till jobbet och flög över sparken och landade på axeln.
Jag: oj då hur gick det?
K svarar: att hon har jätte ont i axeln.

jag säger stanna hemma du så löser vi det här, hur lätt tror ni det är att få ut någon att jobba en fredag natt kl 20:30en fredagkväll. inte alls lätt alla som vi försökte beårdra ut sa att dom hade drukit alkohol, ( undra om mina arbetskamrater har alkohol problem :p, det är inte första gången det låter så när man försöker beårdra ut folk)
Till slut ställde snälla E upp som hade jobbat dag och skulle börja kl 13:00 i dag, det är tur att vi har pärlor som hon.
Det bllev många guldstjärnor till dig i natt E.

 Och K som föll ringde i natt 02:20 när hon var på väg hem från akuten det var ingenting brytet fast hon hade stukat axeln och skulderbladet, så henne ser vi inte denna helg för hoppningsvis är hon pigg efter långledigheten.
krya på dig gumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0