Snö snö och mera snö

I dag var det sur snö så jag tog fram snöslungan, det var nog jobbigt att köra den fram och tillbaka för att få bort all snö.

Men fint blev det och maken blev glatt överrakad när han kom hem och såg att all snö var borta (en lite guld sstjärna fick jag allt).  Gumman var med mig ute och skottade, men efter 2 timmar sittande på knä var hon genomblöt trots reima tec overallen dvs det var riktig sur snö.

Nu ska jag gå och vispa ihop lite maränger eftersom jag har 2 äggvitor över i kylskåpet och 2 födelsedagar som närmar sig med stormsteg. Den 10/2 blir M 9 år och den 14/2 blir M 7 år sen fyller jag 14dagar efter det och svärmor 3 dagar efter mig, så många kalas på kort tid blir det.

Kommentarer
Postat av: Mina

suck, hade gärna velat ha lite riktig snö här! (nu tycker du väl att jag är knäpp) men vi har bara slask som fryser till is varje natt så vi knappt kan gå. Lagom till eftermiddagen har isen smält till slask igen och så håller det på :P

2009-01-23 @ 23:33:11
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0