Snö skottning = dagens fys pass

Skit vad jobbigt det vaar att skotta när man inte är riktigt pigg, och rätt så mycket hade det hunnit komma under natten.

Har inte ställt  mig på vågen i veckan utan tänker vänta till på söndag, för att jag har fuskat jätte mycket i helgen men jag skyller det på att jag har haft "månads" besök och då är jag alltid så godis sugen. men frånoch med i dag är det nya tag.

sen måste jag erkänna att det var lite jobbigt att hålla diet en när man jobbar natt för man är van att kunna stoppa i sig något sött och få lite snabba kolhydrater när man blir riktigt trött på natten, men eftersom det är kolhydrater jag ska låta bli, så blev det jobbigt :p

Nä nu ska jag pallra mig iväg på affären sen gå förbi skolan och följa M till skolläkaren, det är dags för vaccin spruta och är man bara 6år då vill man ha mamma med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0