Jippi

Ställde mig på vågen i morse då det har gått en vecka sedan jag började med LCHF kosten och den visade -3,7kg
och jag som har fuskat massor.
Fuskat och fuskat  det beror ju på hur man ser det, 40års kalaset i måndags visste jag ju om sen har det varit när jag har jobbat natt så har jag inte riktigt fått kläm på hur mycket jag ska äta så det har blivit en del kolhydrater på morgonsidan när hungern har slagit till.
Jag är iallafall jätte nöjd. Har dock inga planer på att det ska fortsätta rasa i samma takt men det är ju alltid kul när man får en bra start.

Kommentarer
Postat av: litentanta

det är häftig när det går fort, men som du säger, inget som är vettigt i långa loppet direkt... syns det också, jag ser ingen skillnad på mig själv nu o nyss även om det ju ändå var dryga 10 kg, an så länge alltså...



2009-01-11 @ 23:01:55
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Jupp

Men OJ vad du är duktig! :-D Fortsätt tänka på ¨VAD du äter och HUR du äter så ska du se att kilona rasar... utan att behöva gå och vara hungrig! Det är en farlig NO-NO känsla. Är du hungrig, ta en frukt!!!!

2009-01-14 @ 09:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0