Har suttit och tittat runt

på nätet och kom in på en blogg som jag upptäckte här om dagen. Jag är inget stort fan av vare sig Robbinson robban eller Villa Medusa Stefan, men måste erkänna att jag hittat rätt så mycket underhållande där.


Ja då var det kväll igen, M är förtfarande aldeles flammig över hela kroppen, pratade med sjukvårdsrådgivningen på fm och eftersom han är så pass pigg i övrigt så tyckte hon att vi skulle avvakta till i morgon då vi kan få en tid på city mottagnigen iställe för att behöva sitta flera timmar på akuten, vilket jag tyckte känndes helt okej för det är ingen höjdare att behöva sitta där.


Sitter och lyssnar på Sebastian Karlsson Han som blev 2:a efter Agnes i IDOL 2005 på My space tycker att det jag hör är rätt så bra. Han var min stora favorit det året och höjdpunkten var när han körde Life on Mars.





Jippi nu fick jag det äntligen att funka så jag slapp lägga en länk, är somsagt självlärd när det gäller datorer och kanske inte så smart alla gånger:p men skam den som ge sig. Kan ju även va så att jag har fått sitta i lugn och ro en stund nere i källaren.

Kommentarer
Postat av: Indra

Attans bloggen var ju lösenordsskyddad.....

2009-01-25 @ 20:23:41
URL: http://gobisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0