Gårdagen var en dag utan ett enda..........

blogginlägg, det gick det oxå med tanke på att jag har blogg torka, eller det känns som om det inte händer någon här i kring just nu.
vi knatar på i samma spår som vi gjort de senaste veckorna, men i morse hände något som inte hänt på dryga 2 veckor, jag ställde väckarklockan på 8:00.

Det är mest för barnens skull för på onsdag morgon är det 07:15på dagis för V och 07:30 hos farmor (planeringsdag på fritids) för grabbarna som gäller sen på torsdag börjar skolan och då ska grabbarna vara på fritids och ha hunnit ätit frukost hemma, hur det nu ska gå till??????????

visst jag väckte dem några minuter efter 8 men de ligger nu på varsin soffa framför tv:n och ser rätt så utslagen ut.
Så nu ska jag fixa lite frukost så kanske jag får lite liv i dem.

Kommentarer
Postat av: Lina

åh tusen tack - desamma!! Imorrn kör du igång då? Vad inebär LCHF då? nyfiken Alltså, hur skiljer den sig från GI? :)



kramar

2009-01-05 @ 09:46:34
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0