Så det kan gå

var in och lässte Tyskungens blogg, där han hade gjort ett test på Blogmap.se, eftersom hans blogg blivit anklagad för att vara en" fattigmans-Schulman"
det visade sig att hans blogg mest påminde om blondinbella (länkar INTE till henne)


Jag passade oxå på att gå in och se vilka bloggar min lilla blogg påminde om:

Jag är ju då inte så smart att jag lyckas lägga upp resultatet så jag får länka dit i ställe så kolla in här

kan acceptera att den liknar en prinsessans dagbok, vimmelmamman & Charlotte Perelli
Vi är alla småbarnsmammor ssom skriver om det vardagliga livet,
Men att min blogg skulle ha drag av Kisse & Kenza känns väldigt lånt borta, känns som om att jag kan sväva i väg i mina inlägg i bland, men dessa 2 småtjejer som jag faktiskt lätt skulle vara mamma åt är rätt så snurriga och omogna måste säga av det jag läst så är min 9årige son mer mogen än dom i vissa lägen.

Nog om detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0