Utmaning

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18,rad 4-vad står det där?
    
ska han kunna det? Då avslöjas han som. Detta är en rad ur sonens bok Håkan Bråkan och roboten REX
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan,vad rör du vid?
  
Vänster = vitrinskåp

     Höger =luft

     Upp= Luft

     Raktfram = data skärm

      Rakt bak = vägg 
3. Vad såg du senast på TV?
    
Barnprogram på morgon tvn

4. Utan att se efter,gissa vad klockan är?:
   
ca 8:30 (efter att ha kollat så visar den 8:35)

5. Bortsett från datorn,vad hör du just nu?:
    
Tv´n och mina barn

6. När du senast var ute,vad gjorde du då?
    
I går kväll på väg hem från M´s handbollsträning

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
    
Bloggar blandannat litentanta där jag hittade denna utmaning

8. Vad har du på dig?
    
morgon rock, t-shirt, underkläder och strumpor (ingen ide att stressa på morgonen när man har 2         sjuklingar hemma)
9. Drömde du något inatt?
    
Drömma vad är det?????? jag sover ju så inte vet jag

10. När skrattade du senast?:
      
i gårkväll framför tv´n

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
      
2st "turist" tavlor från Lefkas (firade våran bröllopsresa där för snart 11 år sedan), en klocka

       en ljusstake för värmeljus.         
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
      
Konstigt, inte så att jag har reagerat.


13. Vad tycker du om den här utmaningen?
      
Ok än så länge


14. Vilken var den senaste filmen du såg?
      
Beck Advokaten i söndagskväll


15. Om du blev mulitmiljonär-vad skulle du köpa då?
      
Skulle bygga mig ett hus,precis efter mina egna önskemål och skaffa en bil till.


16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
      
Har ända sen jag var lite sagt att jag vill ha 3 barn och nu har jag det, vore det inte för att man

      skulle behöva skaffa större bil och hus, så kanske jag skulle överväga att ha fler barn.

       (vet inte vad maken tycker, men jag skulle kunna tänka mig det)

17. Tycker du om att dansa?

       Nja, disco någongång, styrdans nej inget för mej

18. George Bush?

        Not

19-20.Vad ska dina barn heta,pojke resp flicka?

         Har ju redan 3 st, 2 st pojkar och en flicka och dom har världens bästa namn redan M, M & V 

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

     Inte bo, men någon längre utlandsresa till värmen vore inte helt fel, men då skulle det vara bra att

       vara multimiljonär.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

      Jag skulle i frågasätta vem som skämta aprilo med mig, innan han hann öppna munnen.

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?

      om någon vill så är det bara att sätta igång.


Kommentarer
Postat av: litentanta

Visst vore det väl häftigt att ha ett hus helt som man vill? Förr om åren drömde jag mycket och surfade runt bland ritningar och tomter, samma med resor faktiskt, men nu kan man konstatera att alla priser ökat med en, eller varför inte två nollor till i slutänden, så jag har helt enkelt lagt ned tittandet... Blir bara sur och svär... (utom huset på Fidji förstås, det var ju hur billigt som helst!)



Ha en bra dag idag, njut av våren!!

2009-02-25 @ 11:55:46
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0