tisdag och här har jag en 9åring

Tänka sig vad tiden går i dag är det 9 åredan jag födde mitt första barn.

Grattis M som fyller 9 år i dag.

här ska nu röjas lite eftersom det ska komma både far och mor föräldrar hit ochska gratta den stora killen.
Ska även hinna med ett besök på företagshälsovården för en hälsoundersökning eftersom jag jobbar natt, det är lag på att man måste göra det vart 5år när man jobbar natt så det är bara att pallra sig i väg.

Svärmor kommer hit och tar hand om sjuklingarna under tiden, för tro inte att alla är friska här hemma nej nej det vore väl dumt om vi kunde hålla oss friska i vinter. M har haft feber i 2 dagar men är feberfri idag. V har ju haft problem meds in astma sedan förra veckan och hon är i och försig mycket bättre men hon vill inte äta och utan så mycket maat i magen så orkar man ju inte att gå på förskolan.

Nä nu är det dags att sätta fart och jag kanske ska börja men att få på mig kläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0