Håller jag på att bli gammal eller??????????

jag har chockat hela min familj och alla mina jobbarkompisar..........................

undrar om det har med åldern att göra eller? men jag har insett att min mor eller svärmor inte kommer att finnas till hands för alltid. Jag kan köpa det mesta  i klädväg men när det gäller tjocksockar så ska de vara hemstickade så därför har jag



börjat sticka strumpor till mina barn, vill då tillägga att jag inte har hållit i ett par stickor sen jag stickade på slöjden i högstadiet (nångång för ca 100år sedan).

Skaftet har gått bra men snart är det dags att börja med hälen........................det blir som sagt var en helt annan historia.
Tur är ju att mina barn har sockar så att de klarar sig denna vinter så jag har ända tills i höst på mig..*jippi*

Kommentarer
Postat av: litentanta

alltså... jag måste ta o väcka upp mina mammagener känner jag, nu är det många runtomkring mig som hamnat i soffan m stickorna och...som slutbetyg i nian begåvades jag med en svag 1 också..kanske jag ska hålla mig till datorn ;-)



2009-02-05 @ 00:28:44
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Mina

hahahaha, jag undrade detsamma när jag för några månader sedan fick för mig att jag ville lära mig sticka! Har börjat på en halsduk och gissar att den blir klar lagom till jul :)

2009-02-05 @ 11:52:01
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0