En fullspäckad dag

Lillan är fortfarande hemma och är sjuk, men jag gick óch sov mellan 10-15 eftersom jag jobbar i natt, hade tur att gubben var ledig i dag. Fast han fick be svärmor om hjälp en stund, för han skulle ta emot en laddning tv och telefon boxar som ska delas ut på byn i morgon. Vi har bytt leverantör på bredbandet vilket resulterade att vi får internet, tv och telefoni över bredbandet till en bra summa.


Efter middag fick gubben ta med sig dottra till akuten för hennes astma lät inte bra, fick ringa efter svärmor så hon fick komma och vara standby ifall han inte skulle hinna hem tills jag skulle på jobbet.

Eftersom han for på Akuten fick jag det stora uppdraget att sätta mig och sortera brev som ska delas ut tillsammans med alla boxar i morgon. 3st brev till varje kund, tror ni dom låg i ordning NIX PIX så jag har suttit och sorterat 1500 brev  i adress och nummerordning innan jag for på jobbet.

Ni skulle ha sett hela  vardagsrumsgolvet var fullt i brev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0