Det är inte meningen att vi ska vara frisk i vinter.

B har varit hemma med M idag, 2 dagar hann han vara i skolan, har dock ingen feber, men är trött och slut och tjock i näsan och huvudvärk. så dom är hemma i morgon oxå.

själv så har jag sovit i dag och ska ut och jobba min 3dj natt i natt. sen är vi FAKTISKT LEDIG hela  familjen i helgen, det är typ 5 helger sen sist. så är det när båda 2 jobbar helg, det är lite tråkigt ibland, men som arbetsmarknaden ser ut i dag så är det inte så lätt att byta arbete, sen trivs vi båda 2 med att jobba skift.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Det är helt klart några slitiga år där i början, tanken är väl att ungarna ska bygga upp sitt immunförsvar, men det brukar lugna sig efter hand. Fast nu när jag tänker efter så var min 15-åriga dotter sjuk HELA förra hösten, vintern o vårvintern... Hann åka till skolan, kanske 2 dgr o sen var det igång igen... Och nu i höstas lyckades hennes älsk, 26 år alltså typ vuxen väl? vara sjuk varenda vecka...



Måste vara grymma bassilusker nuförtiden alltså, eller ska vi männniskor ha blivit klenare?

2009-02-21 @ 13:44:32
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0