10 minuter, Vad är sömn egentligen?

fick jag ligga, man ska inte klaga det var iallafall något, sova får man göra när barnen blir stora.

Fast då ligger man nog och väntar på att dom ska komma hem

Och när de blir vuxna så oroar man sig nog för hur det ska gå för dem och kan inte sova därför.

Sen kommer eventuella barnbarn, då får man några till att tänka på = mindre sömn


Ja sova får maan göra när man dör................... Det är det aldrig någon som talar om innan man skaffar barn att sömnen blir lidande resten av livet. Att man får sova lite småbarns åren har man alltid fått höra men jag har just insett att det blir liks resten av livet........


Fast det är det ju värt..........................har ju inget bättre än mina 3 små juveler.


Kommentarer
Postat av: Mina

du har så rätt! klart det är värt det :)



tack för att du håller tummarna!

2009-02-05 @ 11:48:49
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0