10 mars är det 1 års jubileum

det var då jag skrev mitt första inlägg på bloggen, började skriva just då för att få något annat att tänka på än den j..la magsjukan som härjade hemma hos oss då.

Magsjuke epidemin är nu ett minne blott, okej den härr vintern har ju inte varit så "frisk" den heller, men det är ju småbarns tiden och det är ju då barnen ska bygga upp sitt imunförsvar.

När jag började skriva så trodde jag att det skulle vara en kort period, sen skulle livet gå tillbaka till det normala men ack så fel jag hade, jag har fastnat. Inte för att jag har någon stor läsare krets eller så. ( har några få trogna läsare).
Det är bara så kul ändå, vet inte varför.
Och tänk alla bloggar jag har börjat läsa och följa under detta år, min make tycker att jag blivit en blogg prinsessa.

mer om detta kommer senare nu är det dags att göra sig i ordning för jobbet.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Kan bara hålla med, man fastnar liksom i det hela :-) Får rensa i mina favoriter ofta då jag samlar på mig så många bloggare/-skor som jag läser.



Har faktiskt inte hunnit kolla av dina gamla inlägg, tycker att det är kul och att det ger en lite mer "kunskap" om den person man ju läser och nu, nu är jag ju snart lite "låtsasjobbande".... Tror att jag kommer att behöva bloggandet, framförallt läsandet, som avkoppling i närmsta framtiden nämligen, hoppas på en successiv (stavningen var knepig men du står säkert ut?) igångstart av skallen min igen men vet att jag har vissa gränser numer, alltså blir nog mina smått meditativa stunder vid datorn ganska viktiga...

Kanske får man ihop nåt vettigt att skriva om också hihi!

2009-03-02 @ 23:20:14
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0