Tider att hålla reda på

ibland undrar gubben om jag håller på att bli dement, jag glömmer nämligen bort saker som jag inte skrivit upp.
Han tycker nämligen att i början av vårat förhållande så hade jag koll på allt, men inte nu längre. Fast det är ju inte så konstigt för då var det ju bara han och jag som jag skulle hålla reda på.

#Nu ska jag hålla reda på bådas arbetstider och vi jobbar skift båda två.
(han håller reda på sina egna tider men som det kontroll freak jag är så vill jag också ha koll, för det på verkar ju lämning och hämtningar av barn och ev barnvakts anskaffning)
#2 barns skol och fritids tider
#1 barns tider för förskolan
# mina mötes tider för det fackliga uppdraget
#jobb möten
#barnens alla tränings tider & ev aktiviteter
#sen brukar det ju bli en hög med läkar och tandläkar tider osv.

Tycker inte att det känns så konstigt att jag glömmer saker i bland, men hittills har jag då aldrig glömt att hämta barn hur stressad eller disträ jag än varit, det känns som huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0