Fredag

Killarna mådde bra i morse endast lite öm i armen som de fock sprutan i, på lillan märktes inget men hon fick ju feber efter första sprutan.

Följde med M till skolan och var med på hans första lektion i dag. jag säger bara det kan inte vara lätt att vara fröken i en etta, hon gjorde det jätte bra med en bunt 7 åringar med massa spring i benen.

Sen har jag bara varit hemma och tagit det lungt, men nu ska jag gå och hämta V på förskolan, sen går vi en sväng på ICA sen hämtar vi grabbarna på fritids för att gå på M´s innebandy träning.
Sen blir det hem och fixa middag, har pannkakas smeten färdig i kylskåpet så det är bara att börja grädda när jag kommer hem.

I kväll blir det IDOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0