Vågen


Datum:                                                        +/-                                                             totalt
10augusti                                                   Startvikt?                                                  0
17augusti                                                    -2,8kg                                                      -2,8kg
24augusti                                                    -0,2kg                                                      -3,0kg


Ja det blev "bara" 0,2kg ner denna vecka, inte så bara men det är ju ett minus iallafall.
Har bestämt mig att jag ska ta fram måttbandet i dag för att ha koll på det oxå.
-3kg på 2 veckor är helt ok.

Nä nu ska jag se till att grabbarna kommer iväg till skolan.

Kommentarer
Postat av: litentanta

Minns nästan när jag plockade bort dotterns skötbord, herreje... det är några år sen och sen stora applåden för din bantning, lagom takt och med måttband, helt korrekt och riktigt!



Ha det bäst nu :-)

2009-08-24 @ 19:02:04
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0