Sista dagen på sommarlovet för barnen

 imorgon bitti 08:00 börjar skolan igen för M & M, undrar hur det ska gå eftersom vi inte lyckats vrida till rätta dygnet ännu, när jag väckte M som börjar klass 1 i morgon kl 07:00 i morse så tittade han på mig och säger:
 -mamma jag vet att du måste väcka mig så här tidigt men jag kommer ju att vara jätte trött i skolan när man måste kliva upp så tidigt.

Ja M börjar 1:an och M börjar 3:an har inte fattat att de blivit så stora nu är det bara lillprinsessan som är liten fast hon blir ju 3 om en månad så, så liten är inte hon heller. Hon börjar på förskolan på torsdag.

För här i Sävar har vi Halv NATIONAL DAG I MORGON

om ni kan eran sverige historia så vet ni varför.

ja jag  ska skriva mer om det i nästa inlägg:)

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

ler ja frukostarna är lite jobbiga.. iaf om man som jag älskar bröd!!!



jag blandar kesella, en klick keso, nötter, fun light och lite bär i en tallrik och rör om.. mums.. jättegott..



äggplättarna du gör ,.. hur gäör du dom?? har du lust och lägga ut recept??



kram

2009-08-18 @ 15:53:46
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: litentanta

Jag vet, jag vet!!! Fick "slå" upp det i Google, en riktig "strid" för att få fram det ;-)

Ska inte outa ditt nästa inlägg men visst har jag rätt? hehe!



2009-08-18 @ 19:46:10
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0