Nä nu jä..a så ska jag ta mig i kragen

nu är det dags att på allvar ta tag i viktminskningen när jag ställde mig på vågen i måndags morse så insåg jag att det är 17kg som ska bort för att jag ska nå min ideal vikt så det var bara att sätta igång på engång.

det blir LCHF kost för helaslanten, så nu har jag snart överlevt 3 dagar utan kolhydrater, jag var jätte godis sugen i går men jag stog emot från att gå och nalla av barnens godis, är riktigt stolt över det. Har nämligen inte världens bästa karaktär när det gäller godsaker, men jag vet ju att jag lyckades gå ner 18 kg efter att jag fick min andra son nu är det bara att ta sig i kragen för lillan blir ju 3år i September.

Till veckan börjar ju skola och förskola igen då ska jag även försöka ta tag i träningen så kanske det rasar lite snabbare plus att man bygger lite muskler är ju inte helt fel.


till min hjälp  använder jag :



och Amiras matblogg




klicka på bilderna så hittar ni till bloggen och se vart man kan köpa boken.



Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hej..

hejja hejja, duktig du är som med tagit tag i "ditt" liv.. :) de första dagarna är ju värst innan socker sugen börjar förvinna.. har du ätit lchf förrut?? jag kör en blandning av lchf och gi.. : )

kramkram

2009-08-14 @ 22:37:36
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0