Valborgsmässoafton

ja då var det torsdag och veckan går i en rasande fart när man sover på dagarna. Fast i går sov jag bara till 12 för sen satt jag på storforum i går eftermiddag, det är informations möte till alla fackliga och chefer i komundelen.

men i dag är jag faktiskt ledig, härligt att det faktiskt infaller att jag är ledig när det är en "helg dag"  mitt i veckan.
så i eftermiddag ska vi till några kompisar och grilla och börja planera sommar semestern. Det blir nämligen husvagns semester i år.

sen bär det av och kolla in Majbrasan, det ska bli jätte trevligt.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hade ni brasa?



Det hade inte vi i Kalmars län, inte ens fyrverkerierna fick skjutas.

Men, jag sov ändå. Och riktigt bra inatt!:)

Tusen tack, du är jättegullig.



Kram

Kristina

2009-05-01 @ 16:27:14
URL: http://branden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0