Onsdag och vård av barn

V mår inte alls bra men vad som är felet vet vi inte, Lite hosta och lite snuva= jobbigare med astman. Ingen feber men  jätte trött och hängig och orkar inte med sig själv, en till jobbig natt blev det mycket grinande men mest i sömnen så jag fick sova i min egen säng.

Då får man ju se till att man får lite gjort nu när man liks är hemma några dagar extra.

Ska i allafall lägga ut mer auktioner på tradera, har bestämt mig att nu ska allt bort spelaroll om jag inte får så mycket för det här hemma ligger det ju bara och tar plats.

Kommentarer
Postat av: Mina

tråkigt att höra att lilltjejen är dålig :(

Vår A har förkylningsastma, när han var mindre var det riktigt jobbigt för honom när han blev förkyld. Nu är det bara när han blir riktigt sjuk. Hoppas V mår bättre snart!

2008-09-24 @ 21:17:48
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0