Ny dag

även hemmma idag oxå. V hade lite feber igårkväll så det är det som har varit på gång. Hoppas hon snart blir pigg igen jag saknar min goa glada tjej. 

I tisdags var M & M på sin livs första handbollsträning, och dom tyckte det var jättekul, det som jag tyckte var så bra det var att pojkar -00, -01 &-02 tränar samtidigt.
M som är född-02 är överlycklig över att han har fått börja idrotta, för fotbollen börjar dom med våren dom går i förskoleklass dvs till våren.  Han har lite svårt att acceptera att han är 2 år yngre än storebror han skulle gärna villagöra samma saker som brosan JÄMT.

Lade ut massa auktioner i går så nu blir jag förhoppningsvis av med en hel del. och ju mer jag rensar nere i källaren ju mer grejor hittar jag ( kan inte förstå hur det kan komma sig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0