Fast i böckernas värld

Har jag varit dom senaste dagarna, jag har lätt för att hamna där när jag väl börjar läsa. Då läser jag tills det är slut, det är ju okej om man har en bok att läsa. men denna gången var det några fler nämligen 6 st och jag började i tisdags när jag satt på sjukhuset med M. nu är det måndag förmiddag och bok nr 5 är precis avslutad. Bör kanske nämna att jag varit långledig från jobbet som uska men sen har man ju allt jobb här hemma som måste göras.





det är dessa böker som tagit större delen av min tid dom senaste dagarna, men nu är det bara den sista kvar.

i bland undrar jag varför jag inte läser någon bok då och då. eller som guuben brukar säga du kan ju läsa ett kapittel varje kväll du ska sova.
Men man ser ju inte en kvart i taget när man ser en film utan då ser man ju hela på en gång och lite så är jag när jag läser en bok så är det en film som rullar i mitt lilla huvud.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Den är i strlk 86, fast de är stora i storlekarna så jag skulle mer tippa på att det är en 92:a...



Hoppas du haft en bra dag!

2008-09-02 @ 18:59:04
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0