Utmaningen.......

jag har blivit utmanad av Mina3 att berätta 7 sanningar om mig själv.

1. kämpar tappert med att sluta röka, käkar nu( zuban) medicin för att det ska fungera. Inte så bra att röka med en dotter   som har astma.

2. Gillar inte att städa ( hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete)

3.Har lyckats gå ner 20kg med VV (men har nu fortfarande kvar 12kg efter senaste graviditeten.

4.Älskar att laga mat

5.Är lat (måste börja träna)

6. sitter aldeles för ofta framför datorn (bloggar, läser andras bloggar, spelar små spel.)

7. Är tuggummi beroende.

Jag utmanar alla som läser min blogg, så känner du dig träffad så kan du ju anta utmaningen.

De regler som gäller är:

- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
- Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
- Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar. 
 

Kommentarer
Postat av: Mina

kul att du hakade på :)

2008-10-28 @ 09:52:55
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0