Oj så lurad man har blivit

Har under en tid följt en blogg om elin och hennes två små tvilling flickor, som hon tillslut fick efter att tidigare haft 2 förtidiga födslar där bäbisarna har dött i magen. Dom sista dagarna har jag följt henne när hon har kämpat på sjukhuset för att lilla lilly har blivit jätte dålig och låg i respirator, hjärndöd, har fällt en och annan tår för deras skull, men nu har det kommit fram att denna Elin är fejk, bilderna är inte hennes barn utan på ett tvilingpar som bor i USA . det är så att man blir mörkrädd, ljuga om en sådann sak när det faktist finns jätte många mammor och pappor som faktist sitter i den situationen med svårt sjuka barn.

Denna Elin kan inte vara riktigt frisk, för en frisk människa skulle inte göra på detta sett. HOPPAS värkligen att hon får den hjälp hon behöver.

Jag kännner mig lurad som bara läst hennes blogg hur ska då inte dom som har haft kontakt med henne över 1år på nätet känna sig.

Kommentarer
Postat av: en sån där "ung mamma"

det är helt sjukt, förstår inte hur man kan göra en sån sak!

2008-10-07 @ 14:34:47
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma
Postat av: Therese

Visst är det hemskt (har också följt den bloggen)!!! Man blir så upprörd/ledsen/rädd... Det känns som om jag (trots att jag inte har barn eller "någonting") inte vågar blogga längre, vem vet, någon kanske vill "sno" mitt liv också?!!! Varför gör man en sådan grej :-(

2008-10-07 @ 17:56:40
URL: http://theresenylander.blogg.se/
Postat av: Mina

är det sant? gud var läskig människa!

2008-10-09 @ 13:25:56
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0