ja det blev middag i dag oxå...

inte värdens nyttigaste men den gick åt som smör i solsken. Det enda som blev kvar var detta:


Inte världens bästa bild  men några stackars klyftpotatisar blev det kvar, till det hade jag stekt 3 st ost snitzlar som jag hittade i frysen. Det var jag och 3 barn som skulle äta och hade dom fått bestämma helt och hållet så hade jag blivit helt utan snitzel, dom tyckte det var jätte gott, till och med M som brukar sitta minst 40min och peta i maten (om det inte är ngt jätte gott) I dag hade han ätit upp på en kvart.
lite kall Bearnaisesås  till så blev allt toppen.

Kommentarer
Postat av: Tyskungen

Jag läste din kommentar på min blogg. Och eftersom jag (till skillnad från många bloggare faktiskt bryr mig) så vill jag bara säga ett enkelt TACK!



Kram på dig,



Klaus

2008-10-29 @ 02:07:58
URL: http://beiersdorfbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0