Ja då var det fredag igen

Barnen har varit på skola/fritids oh dagis i dag, och jag har tagit det lugnt. Dvs när jag hade lämnat V på dagis kl 09:00 så kom jag hem och satte mig framför datorn en stund och läste massa bloggar, har blivit blogg beroende. sen vid halv elva lade jag mig på soffan med värmedynan (har problem med låsningar i brösstryggen och vänster skuldra & väntar på tid hos sjukgymnasten) somnade på soffan och vaknade 12:45. så det kan gå då var det bara att gå upp och äta lunch. sen i väg på affären och handla lite. sen var det dags att hämta barnen och hem och börja laga middag.

dagen blev inte riktigt som jag tänkt men det var himla skönt att sova.

Nu sitter barnen och ser på tv och äter fredagsmys, snart är det dags att böra stoppa dom i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0