Ja då har man hunnit smälta det hela lite

men tycker forfarande synd om alla som har haft kontakt med "Elin"


Dagen har gått i en rasande fart,  först var jag & V och lämnade grabbarna på skolan sen for vi hem men vid 08:30börja V gnälla hon ville på dagis och blev jätte arg när jag sa att hon var ledig i dag (tänk att en 2 åring längtar så till dagis)
men då föreslog jag att vi skulle gå på öppna förskolan vilket dög sådär tillbringade vi hela förmiddagen & jag som hade tänkt ha en lugn förmiddag hemma, det går inte alltid som man vill när man har barn.

Sen hem och fixa lunch och få V i säng en stund vid halv 2 kom farmor för kl 2 skulle jag vara med M på utvecklings samtal med hans fröken.
Deet gick jätte bra han sköter sig fin och tycker att det är jätte kul att lära sig nya saker.

Sen hem och fixa middag och nu är den avklarad så nu väntar möte på jobbet

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0