Datorspelande barn

Är vad jag har iallafall dom 2 största dom sitter nere vid dom stationära datorerna ocj jag uppe vid laptopen, tur ibland att man har 3 st, trots att den ena är en relik från forntiden men den duger bra att spela på.

M har varit hemma från förskoleklassen i dag oxå, V har varit ledig från dagis och 14:10 ringde M från fritids då orkade han inte vara kvar längre. Så helt kurant är inte han heller men han orkar i allafall med skolan det är huvudsaken. Så jag har fixat så M & M får gå hem till farmor och farfar i morgon när M har slutat 13:30. Än en gång vilken tur att man har dom.
För B for med jobbet på personaldagar i morse och kommer hem ca kl 17:30 i morgon och jag ska ut och jobba i morgon kväll så jag behöver sova några timmar på dagen för att orka med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0